Asiakaspalvelu 24 h

Tunnistaudu pankkitunnuksillasi ja tilaa reseptilääkkeet kätevästi netistä sähköisellä reseptillä.

Tarkista tuoteen (myös reseptilääkkeiden) saatavuus verkkokaupassamme tai myymälöissämme.

Varaa reseptilääke verkossa kirjautumalla asiakastilillesi. Nouda lääke valitsemastasi Yliopiston Apteekista.

Tutustu verkkoapteekkin palautusehtoihin. Voit myös tarvittaessa tulostaa palautuslomakkeen.

Tutustu verkkokaupan ya.fi toimitus- ja maksutapoihin. Voit tilata tuotteet myös suoraan kotiin!

Voit helposti seurata tilauksesi kulkua kirjautumalla asiakastilillesi ja menemällä omaan ostohistoriaasi.

Onko reseptini voimassa? Onko reseptilläni vielä lääkettä? Uusi ja tarkastele eReseptejäsi Kanta.fi-palvelussa.

Tutustu usein kysyttyihin kysymyksiin verkkoasioinnista, reseptilääkkeiden tilaamisesta ja kanta-asiakkuudesta.

Asiantuntijamme ovat apunasi, kun tarvitset apua tai lisätietoa? Ota yhteyttä asiakaspalveluumme!

Farmaseutit
Kysy lääkitykseen ja hyvinvointiin
liittyvistä asioista sekä reseptilääkkeiden
tilaamisesta chat-farmaseuteiltamme.

Kosmetologit
Kysy neuvoja ihonhoitoon ja hiusten
hyvinvointiin sekä vinkkejä oikean
hoitorutiinin tai -tuotteen löytämiseen. 

Asiantuntijat apunasi 24 h

Intohimo palvella on yksi arvoistamme ja ensiluokkainen asiakaspalvelu on toimintamme keskiössä. Olipa kyseessä kohtaaminen kasvotusten taikka chat- ja puhelinkeskustelu, toivomme että sinulle jää päällimmäisenä tunne, että välitämme.

Yliopiston Apteekilla on 17 apteekkia ja 5 kumppaniapteekkia eri puolilla Suomea. Valtakunnallisessa Lääkeneuvonta- ja asiakaspalveluyksikössämme työskentelee yli 90 asiantuntijaa. 

Vastaamme chat-keskusteluihin päivittäin kello 8–22 sekä puheluihin ympäri vuorokauden numerossa 0300 20200 (0,85 €/min + pvm/mpm, jonotus pvm/mpm). 

Palkittuun asiakaspalvelumalliimme kuuluvat pitkät aukioloajat, ensiluokkainen palvelu, kiinnostavat kanta-asiakasedut, houkutteleva tuotevalikoima, koko perheen hyvinvointiin tarkoitettu YA-tuotesarja ja YA naturae -luonnonkosmetiikkasarja.

Yliopiston Apteekin asiakaskokemus on sijoittunut Asiakkuusindeksitutkimuksessa kolmen kärkeen jo monen vuoden ajan. Mittaamme ja kehitämme asiakaspalveluamme ja asiakaskokemustamme jatkuvasti.

Apteekkiemme asiakaspalvelijat ympäri Suomen osallistuvat säännöllisiin koulutuksiin ja koko henkilökuntamme on ollut rakentamassa asiakaspalvelumallimme.

Näitä meiltä kysytään