Somepaketit

Yliopiston Apteekin sosiaalisen median kanavien kautta tavoitat jopa 800 000 kauneudesta ja hyvinvoinnista kiinnostunutta ostovoimaista kuluttajaa. Uusilla somepaketeilla voit tukea tehokkaasti kampanjan tai uutuuslanseerauksen näkyvyyttä sosiaalisen median kanavissa, sekä orgaanisesti että mainonnan keinoin. Mediapaketit ovat avaimet käteen -ratkaisuja, eli hoidamme suunnittelun, tuotannon ja mainonnan kohdennuksen oikeille yleisöille.

Tutustu somepakettien aineistotietoihin!

Facebook-arvonta

Facebook-arvonnalla varmistat kampanjallesi laajan näkyvyyden Facebookissa ja lisäät tuotteen tunnettuutta. Arvonta järjestetään Yliopiston Apteekin Facebook-sivulla ja osallistuneiden kesken arvotaan tavarantoimittajan toimittama tuotepalkinto. Facebook-arvonnalla herätät kiinnostusta ja tavoitat kustannustehokkaasti laajan yleisön sosiaalisessa mediassa.

Mediapaketti soveltuu erityisesti uutuuslanseerauksille tai kampanjoiden yhteyteen, ja se sisältää orgaanisen postauksen lisäksi myös kohdennettua Facebook-mainontaa.

KESTO: 3-5 päivää

Aineistot

Avaimet käteen Yliopiston Apteekilta

Yliopiston Apteekki tuottaa kaikki tarvittavat materiaalit, mukaan lukien kuvat ja tekstit.

Kuvausnäyte

Kuvausnäyte arvontapalkinnosta toimitetaan Yliopiston Apteekille vähintään 2 viikkoa ennen arvontaa.

Arvontapalkinto

Palkinnon tiedot

  • Arvo yhteensä vähintään 100 €
  • Palkintoja voi olla yksi tai useita (max 5)
  • Palkinto voi olla yksittäinen tuote tai tuotepaketti

Palkinnon toimitus

  • Yliopiston Apteekki suorittaa arvonnan ja toimittaa voittajan yhteystiedot sekä saatekirjeen tavarantoimittajalle
  • Tavarantoimittaja toimittaa palkinnot suoraan voittajille

Facebook-testiryhmä

Facebook-testiryhmällä saat kampanjallesi laajan näkyvyyden Facebookissa, sekä kasvatat tuotteen konversiota kerryttämällä positiivisia tuotearvioita verkkokauppaan. Testiryhmä on Yliopiston Apteekin Facebook-sivulla järjestettävä arvonta, johon osallistuneista arvotaan tuotteelle 10 testaajaa. Kahden viikon testausjakson jälkeen osallistujat käyvät antamassa testaamalleen tuotteelle arvostelun verkkokaupassa. Testiryhmällä tavoitat kustannustehokkaasti laajan yleisön sosiaalisessa mediassa ja lisäät tuotteen tunnettuutta.

Mediapaketti soveltuu erityisesti uutuuslanseerauksille, ja se sisältää orgaanisen postauksen lisäksi myös kohdennettua Facebook-mainontaa.

KESTO: 3–5 päivää

Aineistot

Avaimet käteen Yliopiston Apteekilta

Yliopiston Apteekki tuottaa kaikki tarvittavat materiaalit, mukaan lukien kuvat ja tekstit.

Kuvausnäyte

Kuvausnäyte testiryhmätuotteista toimitetaan Yliopiston Apteekille vähintään 2 viikkoa ennen testiryhmän alkua.

Testituotteet

Tuotteiden tiedot

10 kpl testattavia tuotteita
Testattavia tuotteita voi olla yksi tai useita (max 3 kpl)

Tuotteiden toimitus

  • Yliopiston Apteekki suorittaa arvonnan ja toimittaa osallistujien yhteystiedot sekä saatekirjeen tavarantoimittajalle
  • Tavarantoimittaja toimittaa tuotteet suoraan osallistujille
  • Yliopiston Apteekki lähettää kahden viikon kuluttua arvonnasta osallistujille sähköpostin, jossa pyydetään antamaan tuotteelle tuotearvio ya.fi-verkkokaupassa

Huomioitavaa:
Testiryhmän tuloksia ei voi käyttää mainonnassa.

Somemainonta

Somemainonnan mediapaketti tarjoaa kampanjallesi laajan näkyvyyden Facebookin mainosverkostoissa, sekä ohjaa suoraa liikennettä verkkokaupan brändi- tai tuotesivuille. Mediapaketti sisältää Yliopiston Apteekin verkkodataan perustuvaa kohdennettua ostoon ohjaavaa mainontaa Facebookissa sekä Instagramissa.

Paketti soveltuu erityisesti kosmetiikkatuotteille tarjouskampanjoiden yhteyteen.

KESTO: 2 viikkoa

Aineistot

Avaimet käteen Yliopiston Apteekilta

Yliopiston Apteekki tuottaa kaikki tarvittavat materiaalit, mukaan lukien kuvat ja tekstit.