Ravinto

1-15 / 46 tuotetta

Sivu:
  1. 1
  2. 3
  3. 4
Monivitamiinit – Näin valitset sinulle ja perheellesi sopivan valmisteen

Monivitamiinit – Näin valitset sinulle ja perheellesi sopivan valmisteen

Monivitamiinilla on helppo varmistaa riittävä vitamiinien ja hivenaineiden saanti. Mutta mitä valinnassa kannattaa ottaa huomioon? Millainen tuote sopii pienille lapsille parhaiten? Voiko vitamiineja saada liikaa, jos käyttää useita vitamiinivalmisteita?

Lue lisää
Vihreää ja raikasta! Tee appelsiini-spirulinasmoothie

Vihreää ja raikasta! Tee appelsiini-spirulinasmoothie

Rautainen pinaatti, C-vitamiinipommi appelsiini ja superfoodien proteiinikuningas spirulina samassa lasissa – voiko viherjuoma terveellisemmäksi käydä! Surauta tämä piristävä ja herkullinen smoothie heti aamulla tai liikunnan jälkeen.

Lue lisää
Tiesitkö tämän B12-vitamiinista – Proviisori vastaa usein kysyttyihin kysymyksiin

Tiesitkö tämän B12-vitamiinista – Proviisori vastaa usein kysyttyihin kysymyksiin

Hittivitamiini B12 puhuttaa. Mihin B12-vitamiinia tarvitaan ja mitä sen puute voi aiheuttaa? Ketkä ovat riskiryhmässä ja miten omasta B12-vitamiinin saannistaan voi varmistua? Lue juttumme, niin tiedät, tarvitsetko lisävitamiinia purkista.

Lue lisää
Piristävä maca-latte

Piristävä maca-latte

Mikä parantaisi uuvahtanutta oloa nopeammin kuin kuppi hyvää kahvia. Kun terästät kahvisi vielä maca-jauheella, saat entistä pirteämmän juoman. Kokeile tätä hurmaavaa reseptiä!

Lue lisää
Suolisto kuntoon! 10 keinoa pitää vatsa tyytyväisenä

Suolisto kuntoon! 10 keinoa pitää vatsa tyytyväisenä

Hyvinvointisi perusta on suolistossa. Vatsa pitää rauhallisista ruokailuhetkistä, kuiduista, kasviksista ja liikunnasta. Lisäbuustia antavat entsyymivalmisteet ja maitohappobakteerit. Lue 10 vinkkiä vatsan hyvinvointiin!

Lue lisää
Vaihtelua aamupalalle – tee kvinoainen aamiaiskulho

Vaihtelua aamupalalle – tee kvinoainen aamiaiskulho

Joskus puurofanikin kaipaa vaihtelua. Kokeile siis herkullista, gluteenitonta kvinoaa, josta syntyy proteiinipitoinen ja täyttävä puuroherkku. Maista ja innostu!

Lue lisää
Painonhallitsija, ota nämä viisi täsmätuotetta avuksesi

Painonhallitsija, ota nämä viisi täsmätuotetta avuksesi

Kun makeanhimo yllättää, kiire sekoittaa ruokarytmin tai välipalaeväät unohtuvat kotiin, apu on paikallaan. Yliopiston Apteekin Egon personal trainer Melina Keltaniemi neuvoo, mitkä tuotteet kannattaa ottaa painonhallinnan tueksi.

Lue lisää
Ruusunjuuriuute, ashwagandha ja reishi – Näin lisäät uutteilla ravintoaineita ruokavalioosi

Ruusunjuuriuute, ashwagandha ja reishi – Näin lisäät uutteilla ravintoaineita ruokavalioosi

Uutteissa ravintoaineet ovat erityisen tiiviissä muodossa. Näin opit käyttämään uutteita ja saamaan niistä kaikki tehot irti.

Lue lisää
Kuuma kaura-kanelismoothie

Kuuma kaura-kanelismoothie

Joko olet kokeillut kuumaa smoothieta? Tämä uusi, terveellinen hittijuoma maistuu talviselta ja lämmittää kylmällä säällä ihanasti.

Lue lisää
Koukussa sokeriin? Näin pääset eroon makeanhimosta

Koukussa sokeriin? Näin pääset eroon makeanhimosta

Jos makea maistuu turhankin hyvin, saatat olla sokerikoukussa. Taltuta makeanhimo säännöllisellä ateriarytmillä, ravinteikkaalla ruoalla ja kahden viikon sokerilakolla.

Lue lisää
Mitä vitamiineja nuorelle?

Mitä vitamiineja nuorelle?

Teini-ikäisen vitamiinien saanti herättää vanhemmissa kysymyksiä ja saattaa joskus huolestuttaakin. Farmaseuttimme Sirpatuulia Leinonen-Littu kertoo, miten vitamiinien saannista kannattaa pitää huolta ja milloin vitamiinilisä on tarpeen.

Lue lisää
Virkistävä vitamiinipommi! Tee itse nopea ja herkullinen smoothie

Virkistävä vitamiinipommi! Tee itse nopea ja herkullinen smoothie

Mangoa, porkkanaa, kurkumaa, inkivääriä… Iloisen värinen ja terveellinen smoothie on raikas aamupala ja nopeasti syntyvä välipalaherkku. Kun haluat erityisen maukkaan ja oloa piristävän smoothien, tässä on juoma sinulle!

Lue lisää
Mulperimarja, gojimarja ja inkamarja – Näin käytät ravinteikkaita supermarjoja

Mulperimarja, gojimarja ja inkamarja – Näin käytät ravinteikkaita supermarjoja

Herkkuhimo tai makeannälkä? Kuivatut mulperi-, goji- ja inkamarjat ovat terveellistä superruokaa ja kivaa naposteltavaa. Lue, mitä hyvää supermarjat sinulle tekevät ja mihin kaikkeen niitä voi käyttää.

Lue lisää
Tee itse sokeriton granola

Tee itse sokeriton granola

Vaihda kaupan valmis muromysli eli granola itse tehtyyn, sokerittomaan granolaan. Ravinteikas aamiaisherkku valmistuu helposti ja nopeasti. Kokeile ja maista – tähän saattaa tulla himo!

Lue lisää
Värikäs chiavanukas – Tee itse terveellinen ja vitamiinipitoinen jälkiruoka

Värikäs chiavanukas – Tee itse terveellinen ja vitamiinipitoinen jälkiruoka

Chia-siemenistä ja tuoreista hedelmistä ja marjoista syntyy värikäs sateenkaarivanukas, joka on paitsi proteiini- ja vitamiinipitoinen aamu- tai välipala, myös näyttävä jälkiruoka vaikka vieraille tarjottavaksi. Ja täysin sokeriton!

Lue lisää

1-15 / 46 tuotetta

Sivu:
  1. 1
  2. 3
  3. 4