Liikunta

1-15 / 19 tuotetta

Sivu:
  1. 1
Painonhallitsija, ota nämä viisi täsmätuotetta avuksesi

Painonhallitsija, ota nämä viisi täsmätuotetta avuksesi

Kun makeanhimo yllättää, kiire sekoittaa ruokarytmin tai välipalaeväät unohtuvat kotiin, apu on paikallaan. Yliopiston Apteekin Egon personal trainer Melina Keltaniemi neuvoo, mitkä tuotteet kannattaa ottaa painonhallinnan tueksi.

Lue lisää
Painonhallitsija, liiku näin!

Painonhallitsija, liiku näin!

Liikunta on loistava apu painonhallinnassa. Yliopiston Apteekin Egon personal trainer Johanna Korhonen neuvoo, mistä aloitat ja miten suunnittelet treenilukujärjestyksesi.

Lue lisää
Tiesitkö tämän venyttelystä?

Tiesitkö tämän venyttelystä?

Venyttele säännöllisesti, niin kroppasi pysyy vetreänä, lihaksesi kasvavat nopeammin ja ajatuksesi kulkevat paremmin. Egon personal trainer kertoo, mitä hyötyä venyttelystä on ja millaiset venytykset huoltavat kehoa parhaiten.

Lue lisää
Lisää puhtia liikkumiseen? 5 tehokkainta lisäravinnetta urheilijalle

Lisää puhtia liikkumiseen? 5 tehokkainta lisäravinnetta urheilijalle

Tökkiikö lenkille lähtö? Haluatko tehostaa lihaskasvuasi? Näiden lisäravinteiden avulla saat treeni-intoa, palaudut nopeasti ja maksimoit treenin tulokset.

Lue lisää
Venyttele ja palaudu – Tee rentouttava kehonhuoltojumppa

Venyttele ja palaudu – Tee rentouttava kehonhuoltojumppa

Kipeät lihakset, kankea selkä tai niska ja hartiat jumissa? Egon personal trainer Melina Keltaniemi näyttää suosikkiliikkeensä, joilla koko kroppa vetreytyy.

Lue lisää
Liikunta ja nestehukka – Juo näin, kun treenaat!

Liikunta ja nestehukka – Juo näin, kun treenaat!

Kuinka paljon juot lenkin aikana? Oletko varma, että juomasi neste myös imeytyy? Näillä vinkeillä nestehukka pysyy taatusti loitolla.

Lue lisää
Näin löydät juuri sinulle sopivat urheilulisäravinteet

Näin löydät juuri sinulle sopivat urheilulisäravinteet

Kreatiinia, proteiinijauhetta, glutamiinia? Urheilulisäravinteiden ansiosta jaksat urheilla ja palaudut nopeammin. Mutta miten löytää juuri omiin tarpeisiin sopivat valmisteet? Personal trainer ja fitnessin ammattilainen Melina Keltaniemi Egosta neuvoo.

Lue lisää
Minä ja hyvinvointi: Petra Korpi

Minä ja hyvinvointi: Petra Korpi

”Kartan kaikkea ehdottomuutta”. Hyvinvointibloggaaja Petra Korpi, 31, rauhoittaa mielensä päälläseinonnalla ja nyrkkeilyllä.

Lue lisää
Rasva palamaan! Fitnesskisailijan 10 tehokkainta vinkkiä

Rasva palamaan! Fitnesskisailijan 10 tehokkainta vinkkiä

Haluatko laihtua? Haaveissa kiinteytyminen? Personal trainer ja fitnessin ammattilainen Melina Keltaniemi Egosta antaa tehokkaimmat rasvanpolttovinkkinsä.

Lue lisää
Minä ja hyvinvointi: Oona Kivelä

Minä ja hyvinvointi: Oona Kivelä

Lihaksikkaat käsivarret ovat tankotanssin moninkertaisen maailmanmestarin Oona Kivelän, 33, tavaramerkki . Hänelle itselleen ne ovat taiteilijan piirustusvälineet.

Lue lisää
Näin saat lisäboostia treeniin

Näin saat lisäboostia treeniin

Kun ikäkriisi iski, puhti loppui ja paino nousi. Egon asian­tuntija antaa Toni Keräselle ohjeet elämäntaparemonttiin.

Lue lisää
Näin vältät liikuntavammat

Näin vältät liikuntavammat

Kaunis sää houkuttelee lenkkipolulle. Aloittelijan krempat pysyvät loitolla lämmittelyllä, maltilla ja magnesiumilla. Lue vinkit yleisimpien liikuntavammojen hoitoon ja ehkäisyyn.

Lue lisää
Minä ja hyvinvointi: Kirsi Valasti

Minä ja hyvinvointi: Kirsi Valasti

Juoksuvalmentaja ja psykoterapeutti Kirsi Valasti, 47, aistii juoksulenkin fiiliksestä, jos on aika rauhoittua. Kirsi kertoo oman hyvinvointinsa kulmakivistä sekä kehon ja mielen yhteistyöstä.

Lue lisää
Kirsi Valastin juoksukoulu viikko 4

Kirsi Valastin juoksukoulu viikko 4

Haluatko rullaavamman juoksuaskeleen? Kiinnitä silloin huomiota päkiöihin ja käsiin. Olympiajuoksija, valmentaja ja psykoterapeutti Kirsi Valasti kertoo juoksukoulun viimeisessä osassa parhaat vinkit, joilla hiot tekniikkasi huippuunsa.

Lue lisää
Kirsi Valastin juoksukoulu viikko 3

Kirsi Valastin juoksukoulu viikko 3

Hyvä lihaskunto on oikean juoksuasennon salaisuus. Olympiajuoksija, valmentaja ja psykoterapeutti Kirsi Valasti kertoo, millaiset liikkeet vahvistavat lihaksia ja saavat juoksuaskeleenkin rullaamaan paremmin.

Lue lisää

1-15 / 19 tuotetta

Sivu:
  1. 1